2009-07-28  
 
Escort X50 Euro – specialiai Lietuvai ir Europai


Nuo 2009m. Escort kompanija prapletė savo asortimentą, pagamindama išskirtinį modelį, pritaikytą naudoti tiek vakarų, tiek rytinėje Europos dalyje, įskaitant ir baltijos valstybes.
    Naujasis Escort X50 Euro pagamintas atsižvelgus į detektorių entuziastų Europoje patarimus ir prašymus. X50 Euro tobulintas taip, jog galėtų patikimai ir iš kuo didesnio atstumo aptikti labiausiai Europoje naudojamus greičio matuoklius. Tobulintas bandant su tokiais matuokliais kaip Berkut, Vizir, Iskra, Radis, Multanova, Multaradar, Ramer, Traffi Patrol XR ir daug kitų. Senasis JAV rinkai skirtas X50, puikiai veikia JAV, tačiau labai sunkiai aptinka daugelį europietiškų greičio matuoklių. Tai pirmasis detektorius turintis K Pulse bangų rėžimą, užtikrinantį trumpų impulsinių K bangų gaudymą, kas yra labai svarbu keliaujant baltijos, bei rytinėse valstybėse.

Escort X50 Euro (2009m)



! Nesumaišykite X50 EURO versijos su standartine X50, kuri skirta JAV rinkai. Pagrindiniai X50 Euro patobulinimai ir pranašumai, kuriuos pajusite keliaudami Lietuvoje ir kitose Europos valstybėse:

KPulse režimas:
! Svarbiausia naujovė vairuotojams Lietuvoje ir kaimyninėse valstybėse – naujasis KPulse režimas, leidžiantis aptikti itin trumpus 60ms K bangų impulsus, kuriais veikia dauguma rusiškų greičio matuoklių, tokių kaip Lietuvoje intensyviai naudojami Berkut ir Vizir. JAV rinkai skirti detektoriai neturi K Pulse funkcijos, todėl negali sėkmingai aptikti šių matuoklių, X50 EURO garantuoja 100% šių prietaisų gaudymą. Žr. video žemiau.

Ka bangų segmentacija:
Ka bangos suskirstytos į 4 atskirus segmentus – kiekvienam greičio matavimo įrenginiui atskirai. Vairuotojui tokiu būdu leidžiama įjungti tik reikalingų Ka dažnių gaudymą. Taip mažiau apkraunamas procesorius, ko pasekoje X50 Euro iš saugaus atstumo gali aptikti net ir tokius sunkiai “įveikiamus” matuoklius kaip Ramer 7, Ramer AD9, Multanova 6F ir kt. Ka bangos naudojamos beveik visoje Europoje. Europai nepritaikyti radarų detektoriai, neturintys Ka bangų segmentacijos, dažniausiai aptinka šiuos matuoklius vos iš keliasdešimt metų atstumo.

Ku bangos:
Kitaip nei X50 USA, EURO modelis gali aptikti Ku bangas. Tai pravers keliaujantiems Vengrijoje, Graikijoje, Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje,.

RDR funkcija:
Sumažins klaidingų pranešimų kiekį, atsirandantį nuo netoliese esančių pigių radarų detektorių.

Patobulintas lazerio sensorius:
Dėl to gali aptikti didesnį kiekį lazerinių matuoklių. Escort X50 Euro yra vienas iš nedaugelio detektorių rinkoje galintis aptikti net ir tokius lazerinius matuoklius kaip Traffi Patrol XR ar LISD.

Visi šie patobulinimai naujajam X50 Euro leidžia aptikti svarbiausių K ir Ka bangų signalus daug didesniu atstumu nei tą padaro kiti detektoriai, kurie iki šiol buvo laikomi ir siūlomi vairuotojams kaip „aukščiausios klasės“. Daug didesnis atstumas – daug didesnis efektyvumas ir Escort X50 Euro tą nesunkiai įrodo testuose.


Keletas išorinių požymių, pagal kuriuos galite atskirti Euro modelį nuo paprasto:

1. X50 Euro dežutė turi spec. lipduką „Tuned Exclusively For The European Union“.



2. Įsijungdamas X50 Euro ekrane paeiliui rodo „ 8500 X50 -> Euro “.



3. Tik X50 Euro turi Kpulse režimą ir tik X50 Euro gali patikimai aptikti Berkut greičio matuoklius:



4.    Euro versija aptinka daugiau lazerinių matuoklių nei JAV versija.



--------



Skirkite kelias minutes video peržiūrai ir įsitikinkite X50 Euro efektyvumu įvairiuose mini testuose imituojant tikras gyvenimiškas situacijas:


1. X50 Euro aptinka matuoklius iš akivaizdžiai daug didesnio atstumo nei kiti detektoriai, iki šiol laikyti "gerais ir aukščiausios klasės":




2. Mobilaus fotoradaro gaudymas. X50 Euro prieš geriausią Whistler modelį:




3. X50 Euro aptinka iš Berkut ~2,7 km:




4. X50 Euro aptinka Berkut iš ~1,85 km:




5. X50 Euro su V1 ir galimybė aptikti sudėtingus lazerinius matuoklius:



 


AL Beltronics Escort V1 Whistler